Ikea Gazetka promocyjna

Ikea


Ikea - aktualna gazetka promocyjna

Kliknij poniższą gazetkę aby zobaczyć promocje Ikea w tym tygodniu.

Katalog Ikea 2019

Castorama Gazetka promocyjna

NAJNOWSZE GAZETKI:

INFORMACJE O Ikea

Ulotka, gazetka promocyjna, katalog Ikea - Promocje, świeża oferta!

O FIRMIE

Nasza wizja i idea biznesowa

Wizją IKEA jest tworzenie lepszych warunków codziennego życia dla wielu ludzi. Naszą ideą biznesową jest oferowanie szerokiego asortymentu funkcjonalnych i dobrze zaprojektowanych artykułów wyposażenia domu, w cenach tak niskich, by jak najwięcej ludzi mogło sobie na nie pozwolić. Ciężko pracujemy, by móc oferować naszym klientom wysoką jakość w przystępnych cenach. Jest to możliwe dzięki optymalizacji całego łańcucha wartości, budowanie długotrwałych relacji z dostawcami, inwestowaniu w zautomatyzowaną produkcję oraz produkowanie dużych wolumenów. Nasza wizja to coś więcej niż wyposażenie domu. Chcemy polepszać jakość codziennego życia wszystkich ludzi, na których nasza firma ma wpływ.

Mały chłopiec leży na podłodze i patrzy na małe dziecko, z kobietą siedzącą na podłodze w tle.

INFORMACJE O FIRMIE: Nasz koncept | Zrównoważony wzrost | Główne liczby | Organizacja | Spółki IKEA w Polsce ZRÓWNOWAŻONY WZROST

Inwestycje na przyszłość Główną zasadą finansową Grupy IKEA jest rozwój wyłącznie przy wykorzystaniu własych zasobów. Innymi słowy, zanim zainwestujemy pieniądze, najpierw musimy je zarobić. Umożliwia nam to długoterminowe inwestycje na przyszłość.

Wizja IKEA stanowi podstawę naszego rozwoju. Chcemy, by sklepy IKEA były łatwo dostępne, by jakość codziennego życia w domu stawała się lepsza dla jeszcze większej liczby ludzi. Większą część naszych zysków ponownie inwestujemy w istniejące i nowe sklepy IKEA, w rozwój nowych produktów, działania w obszarze zrównoważonego rozwoju i stale dążymy do obniżania naszych cen.

Prezes i Dyrektor Generalny IKEA Peter Agnefjäll opowiada o planach Grupy IKEA dotyczących dalszego rozwoju i wzrostu. 3 OBSZARY WZROSTU

OBSZARY WZROSTU Dwie lampy IKEA LAMPAN, jedna bez klosza Produkty dobrej jakości w niskich cenach Aby dotrzeć do wielu ludzi, nasze produkty muszą mieć dobrą jakość i przystępną cenę. Podczas projektowania zawsze mamy na uwadze potrzeby naszych klientów. Przejdź do Demokratyczne wzornictwo i dowiedz się więcej Ojciec gotuje przy wyspie kuchennej. Córka siedzi na ławie wbudowanej w wyspę.

Zrównoważony Rozwój

Chcemy wywierać pozytywny wpływ na ludzi i środowisko, przy jednoczesnym utrzymaniu wzrostu.

Przejdź do Zrównoważony Rozwój i dowiedz się więcej Kolaż ze zdjęć pracowników ikea Kiedy ludzie się rozwijają, IKEA rozwija się wraz z nimi Nasi pracownicy są niezbędni dla ciągłego wzrostu firmy. W każdej osobie dostrzegamy talent, który może się rozwijać. Przejdź do Praca w Grupie IKEA i dowiedz się więcej O GRUPIE IKEA: Nasz koncept | Zrównoważony wzrost | Główne liczby | Organizacja GŁÓWNE LICZBY

Grupa IKEA w skrócie FY16 Niebieskie tło z czarnym tekstem. Wszystko zaczyna się od jedzenia Celebrując codzienne życie w i wokół kuchni, nasz tegoroczny motyw przewodni „Wszystko zaczyna się od jedzenia” dostarcza inspiracji i rozwiązań związanych z jedzeniem: od domowych upraw, przez przygotowywanie i serwowanie posiłków, po przechowywanie żywności. Szare tło z czarnym tekstem. 1.7 mld euro obrotu IKEA Food

Sprzedaż w naszych restauracjach, bistrach, sklepikach szwedzkich i kantynach pracowniczych. 100 milionów klubowiczów IKEA FAMILY

Powstały w 1984 r. klub IKEA FAMILY ma obecnie 100 mln klubowiczów. Każdego roku do klubu dołącza ponad 10 mln nowych osób – to około 30 000 nowych klubowiczów dziennie! Kobieta trzyma szklaną karafkę z korkową zatyczką. Zbliżenie krzaka bawełny.

Bawełna i drewno z bardziej zrównoważonych źródeł Obecnie całość bawełny wykorzystywanej w produktach IKEA pochodzi z bardziej zrównoważonych upraw. W FY16 61% naszego drewna pozyskiwaliśmy z bardziej zrównoważonych źródeł**, a naszym celem jest osiągnięcie w 2020 roku poziomu 100%. * Bawełna z bardziej zrównoważonych źródeł to bawełna uprawiana zgodnie ze standardem Better Cotton Standard lub przez farmerów dążących do wdrożenia standardu Better Cotton; bawełna z recyklingu oraz bardziej zrównoważona bawełna z USA (np. "e3 Cotton Program"). ** Drewno z bardziej zrównoważonych źródeł to obecnie drewno z certyfikatem FSC™ lub pochodzące z recyklingu. Niebieskie tło z białym tekstem.

110 milionów 783 miliony 425 milionów 2.1 mld odwiedzin strony IKEA.com

wejść do aplikacji katalogowej i sklepowej wizyt w sklepach wizyt w naszych centrach handlowych To wzrost o 9% w porównaniu z FY15

21.6% podatku dochodowego od osób prawnych W FY16 wartość zapłaconego przez IKEA na świecie podatku dochodowego od osób prawnych wzrosła do 1.2 mld euro, czyli efektywna stawka podatku dochodowego wyniosła 21,6% (18,9% w FY15). Łączna wartość podatków zapłaconych w FY16 (łącznie z innymi podatkami i opłatami) wyniosła przeszło 1,9 mld euro. Niebieskie tło z czarnym tekstem.

48% kobiet menedżerów Zależy nam na miejscu pracy, w którym 50% stanowisk kierowniczych będą zajmowały kobiety, a 50% mężczyźni. Dziś kobiety stanowią ponad połowę wszystkich pracowników, 48% kierowników i 33%* członków zarządu Grupy IKEA.

*Ta wartość zmieniła się w FY17 z powodu nowej struktury zarządu. Trzy stoliki kawowe w jesionowej okleinie z nogami z litej brzozy. Jeden duży i dwa mniejsze, które mieszczą się pod spodem. 9,500 produktów w asortymencie IKEA Co roku odświeżamy nasz asortyment, wprowadzając ok. 2500 nowych produktów, opracowanych przez naszych etatowych projektantów lub projektantów współpracujących z IKEA.

Źródło: www.ikea.com/pl/pl/