Shop-Logo Castorama mit Werbeprospekten
Shop-Logo Jula mit Werbeprospekten
Shop-Logo Leroy Merlin mit Werbeprospekten

Aktueller Werbeprospekt. Jula in Tag 20.04.2025. Schauen Sie sich die reduzierten Produkte im Prospekt an Jula und günstiger kaufen!

Ocena: 0 / 5 1 (0)

Die erste Seite der Prospekten Jula

"Majówka za pasem "

03.04 - 23.04

prospekt: 1/1
Werbebroschüre für den Shop  Majówka za pasem  - datum des Inkrafttretens: ab 2025-04-03 bis 2025-04-23

Jula Aktuelle Werbebroschüren 20.04

Werbebroschüre Jula. Titel: Majówka za pasem . Das Angebot ist gültig: 2025-04-03 - 2025-04-23
Aktuell

Majówka za pasem

03.04-23.04

13

Preis: 1€

Was Sie in den neuesten Prospekten kaufen können Jula pro Monat Styczeń?

Spodnie, robocze, męskie, BLUEWEAR, Stół, EKVIP, x, cm, Kompresor, STANLEY, FATMAX, l, W, Teleskopowa, szczotka, myjąca, Hamron, cm, Spodnie, robocze, męskie, BLUEWEAR, Stół, EKVIP, x, cm, Kompresor, STANLEY, FATMAX, l, W, Teleskopowa, szczotka, myjąca, Hamron, cm, ,


Produkty z cenami:

Empfohlene Prospekte

Werbebroschüre Jula. Titel: Jakość Premium w najlepszej cenie. Das Angebot ist gültig: 2025-04-10 - 2025-04-23

Jakość Premium w najlepszej cenie

10.04 - 23.04

16

Preis: 1€

Aktuell
Werbebroschüre Jula. Titel: OKAZJE TYGODNIA w Biedronce. Das Angebot ist gültig: 2025-04-12 - 2025-04-30

OKAZJE TYGODNIA w Biedronce

12.04 - 30.04

25

Preis: 1€

Aktuell
Werbebroschüre Jula. Titel: Przesadzamy w najniższe ceny. Das Angebot ist gültig: 2025-02-11 - 2025-04-30

Przesadzamy w najniższe ceny

11.02 - 30.04

9

Aktuell
Werbebroschüre Jula. Titel: Apetyt na nowe! wiosna!. Das Angebot ist gültig: 2025-03-01 - 2025-04-30

Apetyt na nowe! wiosna!

01.03 - 30.04

100

Aktuell
Werbebroschüre Jula. Titel: Spróbuj, to u nas nowość!. Das Angebot ist gültig: 2025-04-02 - 2025-04-30

Spróbuj, to u nas nowość!

02.04 - 30.04

10

Aktuell
Werbebroschüre Jula. Titel: OKAZJE TYGODNIA w Biedronce. Das Angebot ist gültig: 2025-04-05 - 2025-04-23

OKAZJE TYGODNIA w Biedronce

05.04 - 23.04

49

Aktuell
Werbebroschüre Jula. Titel: Wielka MOC Oszczędności. Das Angebot ist gültig: 2025-04-17 - 2025-04-23

Wielka MOC Oszczędności

17.04 - 23.04

22

Preis: 1€

Aktuell
Werbebroschüre Jula. Titel: MODA DZIECIĘCA W SUPER CENACH ALDI. Das Angebot ist gültig: 2025-04-14 - 2025-04-22

MODA DZIECIĘCA W SUPER CENACH ALDI

14.04 - 22.04

14

Preis: 1€

Aktuell

Die neuesten Nachrichten aus Deutschland:

Jula - Archivierte Werbebroschüren 20.04

Rozkręcamy wiosenne okazje!

Rozkręcamy wiosenne okazje! - Jula Shop-Prospekt - Diese Woche - Angebot von 'brak'

20.03 - 02.04

Veraltet

Przygotuj się na wiosnę

Przygotuj się na wiosnę - Jula Shop-Prospekt - Diese Woche - Angebot von 'brak'

27.02 - 19.03

Veraltet

Wyprzedaż

Wyprzedaż - Jula Shop-Prospekt - Diese Woche - Angebot von 'brak'

30.01 - 26.02

Veraltet

Zorganizuj się w naprawdę n

Zorganizuj się w naprawdę n - Jula Shop-Prospekt - Diese Woche - Angebot von 'brak'

16.01 - 29.01

Veraltet

www.jula.pl: www.jula.pl


Speichern Jula - Informations- und Werbebroschüren 20.04

Wszystko zaczęło się w gospodarstwie Jultorp na obrzeżach rowniny Varaslätten, w regionie Västergötland - tak zaczyna się historia Jula. To opowieść o sukcesie przyprawiona ciekawością, chęcią działania i w silnym duchu przedsiębiorczości. Na naszej nowej stronie internetowej poświęconej historii Jula dzielimy się mniejszymi i większymi wydarzeniami, które złożyły się na tę wyjątkową opowieść. Wszystko zaczęło się w gospodarstwie Jultorp na obrzeżach rowniny Varaslätten, w regionie Västergötland - tak zaczyna się historia Jula. To opowieść o sukcesie przyprawiona ciekawością, chęcią działania i w silnym duchu przedsiębiorczości. Na naszej nowej stronie internetowej poświęconej historii Jula dzielimy się mniejszymi i większymi wydarzeniami, które złożyły się na tę wyjątkową opowieść.

Obecnie sponsoring w Jula jest ukierunkowany głównie na sport. Decyzje dot. sponsoringu w Jula podejmowane są na poziomie centralnym.

Obsługa Jakości 2018 - Misją Polskiego Programu Jakość Obsługi jest poprawa jakości obsługi w Polsce oraz dostosowanie procesów obsługi konsumentów do standardów XXI wieku. Konsumenci stale oceniają firmy. Polski Program Jakość Obsługi od 2008 roku porządkuje te informacje w formie nowoczesnego kanału dialogu pomiędzy konsumentami a firmami, aktywnie wspierając działania mające na celu podnoszenie poziomu obsługi klienta w Polsce.

Od 2014 r. Jula Poland zdobywa Gwiazdę Obsługi Jakości w kategorii Multimarkety dla Majsterkowiczów i Hobbistów.

Misją Jula jest ułatwianie życia kreatywnym majsterkowiczom i fachowcom na całym świecie. Realizujemy ją, oferując atrakcyjne towary w przystępnych cenach. W ten sposób tworzymy miejsca pracy i przyczyniamy się do wzrostu ekonomicznego, mając przy tym także wpływ na życie ludzi oraz na środowisko – zarówno lokalnie, jak i globalnie.

Zrównoważony rozwój firmy to oczywisty cel i Jula ciężko pracuje, aby osiągnąć go pod względem społecznym, ekonomicznym i ekologicznym. Głównymi priorytetami zarówno w obrębie firmy, jak i wśród naszych dostawców są ciągłość przyjętych założeń i stałe wprowadzanie ulepszeń. Zrównoważony rozwój uważamy za integralną część naszej działalności.

Pozyskiwanie surowców

Jula stara się zwiększać świadomość w zakresie wyboru surowców do produktów. Przy podejmowaniu tych decyzji coraz ważniejszą rolę odgrywa perspektywa zrównoważonego rozwoju.

Na przykład chętniej sprzedamy żarówkę LED zamiast energooszczędnej, aby w ten sposób pomóc klientowi uniknąć stosowania rtęci, nie narażając go na gorzej funkcjonujący produkt lub wyższą cenę.

Nieustannie pracujemy też nad lepszym wykorzystaniem zasobów naturalnych.

Produkcja

Produkcja, odpowiedzialność społeczna i etyka

Jeżeli celem jest osiągnięcie w społeczeństwie trwałego, zrównoważonego rozwoju, to w interesie Jula leży stworzenie dobrych warunków pracy. Tym samym poczuwamy się w Jula do odpowiedzialności za to, aby nasi dostawcy i firmy współpracujące także kierowali się takimi zasadami.

Ponad 13 500 produktów Jula pochodzi od producentów ze Szwecji, Europy i Azji. Nieustannie pracujemy nad wyzwaniem, jakim jest zagwarantowanie, aby wszyscy dostawcy przestrzegali wymogów socjalnych i środowiskowych. Najczęściej pojawiające się problemy dotyczą takich dziedzin, jak: zdrowie i bezpieczeństwo, czas pracy, płace i ochrona środowiska.

Podstawą działań na rzecz zachowania zrównoważonego rozwoju w naszej sieci dostawców jest kodeks postępowania Jula. Ma on za zadanie określenie i pomoc w przestrzeganiu ogólnych zasad i deklaracji dotyczących praw człowieka, prawa pracy i ochrony środowiska oraz ustalenie naszych wymogów wobec dostawców. Więcej o kodeksie postępowania Jula można przeczytać tutaj (pdf).

Kontrola dostawców

Poprzez kontrole sprawdzamy przestrzeganie przez dostawców naszego kodeksu postępowania. Przeprowadzają je pracownicy Jula lub zewnętrzni kontrolerzy.

Te kontrole to jednak tylko tło. Podstawą dalszego rozwoju naszej firmy oraz firm naszych dostawców są świadomość, zaufanie i nieustanne kształcenie się. Jula organizuje wspólnie z dostawcami i firmami trenerskimi szkolenia, które mają ukazać zalety ulepszeń socjalnych i ekologicznych oraz przedstawić zysk płynący z dobrych warunków pracy.

Jakość

Nasi dostawcy muszą spełniać wszystkie przepisy oraz wymogi stawiane przez Jula.

Poza tym Jula samodzielnie przeprowadza liczne testy na importowanych produktach. Część testów jest też wykonywana przez niezależne instytucje. Wszystko to ma na celu utrzymanie wysokiej jakości towarów.

Naszym założeniem jest, aby już na początku wybrać właściwy materiał i produkt, a potem stale zastępować je lepszymi wariantami.

Transport

Wszystkie transporty Jula od dostawców odbywają się z wykorzystaniem „slow shipping”. Oznacza to, że statki płyną z mniejszą prędkością, co pozwala zredukować zużycie paliwa.

Ze względu na ochronę środowiska oraz koszty dbamy o wysoki stopień zapełnienia kontenerów i palet.

Od września 2013 r. towary z portu w Göteborgu przewożone są do centralnego magazynu w Skara pociągami.

Dystrybucja z magazynu centralnego do multimarketów odbywa się obecnie samochodami ciężarowymi. Podczas przetargów na usługi transportowe Jula zawsze stawia szczególne wymogi odnośnie do ochrony środowiska.

Magazyn

Magazyn centralny i biuro główne w miejscowości Skara zasilane są głównie energią wiatrową. Jula posiada agregaty wiatrowe, których praca pokrywa ok. 80% zużycia energii elektrycznej.

Ogrzewanie magazynu centralnego Jula odbywa się poprzez instalację geotermalną. Składa się ona z 58 odwiertów o łącznej głębokości ponad ośmiu kilometrów.

Zarówno magazyn, jak i biuro są wyposażone w zautomatyzowane układy (czujniki ruchu i różne rozwiązania energooszczędne), które mają na celu zminimalizowanie zużycia surowców.

Multimarkety

Dążąc do nieustannego wprowadzania ulepszeń, Jula kontroluje zużycie surowców, przeprowadzając pomiary poboru energii i ilości odpadów we wszystkich sklepach.

Planowane jest wprowadzenie scentralizowanych systemów pomiaru energii i recyklingu odpadów w celu uzyskania lepszych możliwości kontroli i poprawy w tych dziedzinach.

Jula w szczególny sposób dba także o właściwe postępowanie z produktami chemicznymi i substancjami chemicznymi zawartymi w produktach, zarówno w odniesieniu do asortymentu, jak i środowiska pracy.

Sprzedając reklamówki z tworzywa przyjaznego dla środowiska, zmniejszamy również emisję CO2.

Klient/Użytkowanie

W asortymencie Jula znajduje się wiele produktów, które na różne sposoby pozwalają konsumentom zaoszczędzić energię.

Oferujemy m.in. szeroki wybór produktów diodowych. Przykładami innych energooszczędnych produktów są panele słoneczne, odkurzacze bezworkowe i wymienniki ciepła.

Gospodarka odpadami

Jako importer artykułów elektrycznych i elektronicznych na rynek szwedzki Jula współpracuje z El-Kretsen, organizacją zajmującą się gospodarką odpadami elektronicznymi.

Główne grupy odpadów w naszych sklepach to makulatura, plastik, drewno i metal. W celu uzyskania lepszej kontroli i większych możliwości w zakresie recyklingu planujemy scentralizować gospodarkę odpadami we wszystkich sklepach.

Na terenie Szwecji, w sklepie Jula w Skara, posiadamy outlet. Chcąc lepiej wykorzystywać zasoby, naprawiamy zepsute produkty i sprzedajemy je w outlecie po obniżonych cenach. Oferujemy w nim także końcówki serii. Bliskość magazynu centralnego pozwala na efektywne zagospodarowanie każdego artykułu.

Informacje o brakach towarowych są na bieżąco przekazywane do odpowiednich działów, co ma na celu stałą poprawę jakości zarządzania zasobami.


FAQ – häufig gestellte Fragen zu Netzwerken Jula

Majówka za pasem - aktualna gazetka Jula obowiązującą od 03-04-2025. Nie przepłacaj! Sprawdź na polska-ulotka.pl w kwietniu!

Ja! Derzeit eine Ladenkette Jula ma dostępnych 1 Flugblätter. Das neueste Prospekt Jula Gültig ab 2025-04-03 bis 2025-04-23. >>.

Werbeaktionen im Laden Jula bequemste Weg, weiterzumachenpolskaulotka.pl. Wir haben diese derzeit verfügbar 1 Angeboten. Sie werden mehr als finden 87 Aktionen und Rabatte auf interessante Produkte. Durchsuchen Sie Prospekte bequem auf der Website oder in der Anwendung.

Sieć Jula ma aktualnie 759 sklepów w 375 miastach w całej polsce. Die Kette entwickelt sich ständig weiter und die Anzahl der Filialen steigt von Jahr zu Jahr und bietet ihren Kunden zahlreiche Sonderangebote.

Jula bietet viele verschiedene Prospekte und Aktionen an. Am häufigsten handelt es sich dabei um Produkte aus der Kategorie Lebensmittelgeschäfte, aber nicht nur. Besuchen Sie unsere Website polskaulotka.pl und schauen Sie sich alle verfügbaren Angebote an.

Planen Sie Ihre Route

Wszystko zaczęło się w gospodarstwie Jultorp na obrzeżach rowniny Varaslätten, w regionie Västergötland - tak zaczyna się historia Jula. To opowieść o sukcesie przyprawiona ciekawością, chęcią działania i w silnym duchu przedsiębiorczości. Na naszej nowej stronie internetowej poświęconej historii Jula dzielimy się mniejszymi i większymi wydarzeniami, które złożyły się na tę wyjątkową opowieść.

Obecnie sponsoring w Jula jest ukierunkowany głównie na sport. Decyzje dot. sponsoringu w Jula podejmowane są na poziomie centralnym.

Obsługa Jakości 2018 - Misją Polskiego Programu Jakość Obsługi jest poprawa jakości obsługi w Polsce oraz dostosowanie procesów obsługi konsumentów do standardów XXI wieku. Konsumenci stale oceniają firmy. Polski Program Jakość Obsługi od 2008 roku porządkuje te informacje w formie nowoczesnego kanału dialogu pomiędzy konsumentami a firmami, aktywnie wspierając działania mające na celu podnoszenie poziomu obsługi klienta w Polsce.

Od 2014 r. Jula Poland zdobywa Gwiazdę Obsługi Jakości w kategorii Multimarkety dla Majsterkowiczów i Hobbistów.

Misją Jula jest ułatwianie życia kreatywnym majsterkowiczom i fachowcom na całym świecie. Realizujemy ją, oferując atrakcyjne towary w przystępnych cenach. W ten sposób tworzymy miejsca pracy i przyczyniamy się do wzrostu ekonomicznego, mając przy tym także wpływ na życie ludzi oraz na środowisko – zarówno lokalnie, jak i globalnie.

Zrównoważony rozwój firmy to oczywisty cel i Jula ciężko pracuje, aby osiągnąć go pod względem społecznym, ekonomicznym i ekologicznym. Głównymi priorytetami zarówno w obrębie firmy, jak i wśród naszych dostawców są ciągłość przyjętych założeń i stałe wprowadzanie ulepszeń. Zrównoważony rozwój uważamy za integralną część naszej działalności.

Pozyskiwanie surowców

Jula stara się zwiększać świadomość w zakresie wyboru surowców do produktów. Przy podejmowaniu tych decyzji coraz ważniejszą rolę odgrywa perspektywa zrównoważonego rozwoju.

Na przykład chętniej sprzedamy żarówkę LED zamiast energooszczędnej, aby w ten sposób pomóc klientowi uniknąć stosowania rtęci, nie narażając go na gorzej funkcjonujący produkt lub wyższą cenę.

Nieustannie pracujemy też nad lepszym wykorzystaniem zasobów naturalnych.

Produkcja

Produkcja, odpowiedzialność społeczna i etyka

Jeżeli celem jest osiągnięcie w społeczeństwie trwałego, zrównoważonego rozwoju, to w interesie Jula leży stworzenie dobrych warunków pracy. Tym samym poczuwamy się w Jula do odpowiedzialności za to, aby nasi dostawcy i firmy współpracujące także kierowali się takimi zasadami.

Ponad 13 500 produktów Jula pochodzi od producentów ze Szwecji, Europy i Azji. Nieustannie pracujemy nad wyzwaniem, jakim jest zagwarantowanie, aby wszyscy dostawcy przestrzegali wymogów socjalnych i środowiskowych. Najczęściej pojawiające się problemy dotyczą takich dziedzin, jak: zdrowie i bezpieczeństwo, czas pracy, płace i ochrona środowiska.

Podstawą działań na rzecz zachowania zrównoważonego rozwoju w naszej sieci dostawców jest kodeks postępowania Jula. Ma on za zadanie określenie i pomoc w przestrzeganiu ogólnych zasad i deklaracji dotyczących praw człowieka, prawa pracy i ochrony środowiska oraz ustalenie naszych wymogów wobec dostawców. Więcej o kodeksie postępowania Jula można przeczytać tutaj (pdf).

Kontrola dostawców

Poprzez kontrole sprawdzamy przestrzeganie przez dostawców naszego kodeksu postępowania. Przeprowadzają je pracownicy Jula lub zewnętrzni kontrolerzy.

Te kontrole to jednak tylko tło. Podstawą dalszego rozwoju naszej firmy oraz firm naszych dostawców są świadomość, zaufanie i nieustanne kształcenie się. Jula organizuje wspólnie z dostawcami i firmami trenerskimi szkolenia, które mają ukazać zalety ulepszeń socjalnych i ekologicznych oraz przedstawić zysk płynący z dobrych warunków pracy.

Jakość

Nasi dostawcy muszą spełniać wszystkie przepisy oraz wymogi stawiane przez Jula.

Poza tym Jula samodzielnie przeprowadza liczne testy na importowanych produktach. Część testów jest też wykonywana przez niezależne instytucje. Wszystko to ma na celu utrzymanie wysokiej jakości towarów.

Naszym założeniem jest, aby już na początku wybrać właściwy materiał i produkt, a potem stale zastępować je lepszymi wariantami.

Transport

Wszystkie transporty Jula od dostawców odbywają się z wykorzystaniem „slow shipping”. Oznacza to, że statki płyną z mniejszą prędkością, co pozwala zredukować zużycie paliwa.

Ze względu na ochronę środowiska oraz koszty dbamy o wysoki stopień zapełnienia kontenerów i palet.

Od września 2013 r. towary z portu w Göteborgu przewożone są do centralnego magazynu w Skara pociągami.

Dystrybucja z magazynu centralnego do multimarketów odbywa się obecnie samochodami ciężarowymi. Podczas przetargów na usługi transportowe Jula zawsze stawia szczególne wymogi odnośnie do ochrony środowiska.

Magazyn

Magazyn centralny i biuro główne w miejscowości Skara zasilane są głównie energią wiatrową. Jula posiada agregaty wiatrowe, których praca pokrywa ok. 80% zużycia energii elektrycznej.

Ogrzewanie magazynu centralnego Jula odbywa się poprzez instalację geotermalną. Składa się ona z 58 odwiertów o łącznej głębokości ponad ośmiu kilometrów.

Zarówno magazyn, jak i biuro są wyposażone w zautomatyzowane układy (czujniki ruchu i różne rozwiązania energooszczędne), które mają na celu zminimalizowanie zużycia surowców.

Multimarkety

Dążąc do nieustannego wprowadzania ulepszeń, Jula kontroluje zużycie surowców, przeprowadzając pomiary poboru energii i ilości odpadów we wszystkich sklepach.

Planowane jest wprowadzenie scentralizowanych systemów pomiaru energii i recyklingu odpadów w celu uzyskania lepszych możliwości kontroli i poprawy w tych dziedzinach.

Jula w szczególny sposób dba także o właściwe postępowanie z produktami chemicznymi i substancjami chemicznymi zawartymi w produktach, zarówno w odniesieniu do asortymentu, jak i środowiska pracy.

Sprzedając reklamówki z tworzywa przyjaznego dla środowiska, zmniejszamy również emisję CO2.

Klient/Użytkowanie

W asortymencie Jula znajduje się wiele produktów, które na różne sposoby pozwalają konsumentom zaoszczędzić energię.

Oferujemy m.in. szeroki wybór produktów diodowych. Przykładami innych energooszczędnych produktów są panele słoneczne, odkurzacze bezworkowe i wymienniki ciepła.

Gospodarka odpadami

Jako importer artykułów elektrycznych i elektronicznych na rynek szwedzki Jula współpracuje z El-Kretsen, organizacją zajmującą się gospodarką odpadami elektronicznymi.

Główne grupy odpadów w naszych sklepach to makulatura, plastik, drewno i metal. W celu uzyskania lepszej kontroli i większych możliwości w zakresie recyklingu planujemy scentralizować gospodarkę odpadami we wszystkich sklepach.

Na terenie Szwecji, w sklepie Jula w Skara, posiadamy outlet. Chcąc lepiej wykorzystywać zasoby, naprawiamy zepsute produkty i sprzedajemy je w outlecie po obniżonych cenach. Oferujemy w nim także końcówki serii. Bliskość magazynu centralnego pozwala na efektywne zagospodarowanie każdego artykułu.

Informacje o brakach towarowych są na bieżąco przekazywane do odpowiednich działów, co ma na celu stałą poprawę jakości zarządzania zasobami.

Przeważnie
Pon-Pt.: 07.00 - 21.00
Sobota: 07.00 - 21.00
Niedziel : Zamknięte
Link zur Store-Werbung. Jula: