Carry wyprzedaże przeceny najnowsza kolekcja

Carry


Carry - Aktualny katalog promocyjny

Kliknij poniższy strone aby zobaczyć wyprzedaże Carry.

Carry - Przeceny wyprzedaże

Carry wyprzedaże przeceny najnowsza kolekcja

NAJNOWSZE GAZETKI:

INFORMACJE O Carry

Ulotka, gazetka promocyjna, przecey, wyprzedaże katalog Carry - Promocje, świeża oferta!

Marka

Bershka powstała w 1998 roku jako nowa marka grupy Inditex

Bershka stanowi punkt odniesienia dla mody skierowanej do coraz bardziej wymagających młodych odbiorców; w ciągu zaledwie 2 lat zostało otwartych 100 punktów sprzedaży, co jeszcze umocniło wizerunek marki. Obecnie, po upływie 18 lat, sieć ma ponad 1000 sklepów na ponad 70 rynkach ze sprzedażą stanowiącą 9% łącznych przychodów całej grupy.



Żeby zaopatrywać sklepy w ubrania zgodne z najnowszymi trendami, Bershka opracowała elastyczny model biznesowy pozwalający dostosowywać się do zmian, które mogą wystąpić podczas kampanii. Dzięki temu Bershka może reagować na zmiany poprzez wprowadzanie do sklepów nowych produktów w jak najkrótszym czasie. Projekty każdej kampanii opracowywane są w całości przez kreatywne zespoły, czerpiące inspiracje zarówno z najnowszych trendów królujących na rynku, jak i z potrzeb klientów, o których to potrzebach projektanci dowiadują się z informacji gromadzonych przez sklepy. Zespół projektantów Bershka składa się z ponad 60 ekspertów nieustannie oceniających potrzeby, oczekiwania i wymagania konsumentów; efektem tej pracy jest oferta ponad 4000 różnych produktów wprowadzanych rocznie do sprzedaży w sklepach.

Sklepy Bershka na całym świecie charakteryzują się strategicznym położeniem oraz staranną architekturą. Punkty sprzedaży zmieniają się w przestrzenne awangardowe obiekty, których wszystkie elementy — od wystaw do rozmieszczenia artykułów w sklepie. — cechuje staranny wizerunek. Sklepy Bershka powstają w najlepszych strefach handlowych każdego miasta i w najbardziej wyróżnionych obszarach głównych centrów zakupów. Często wybierane są budynki niepowtarzalne, odnowione i przystosowane do wizerunku marki przez studio architektoniczne Bershka.

Muzyka, ekrany, projekcje, aktualne grafiki, modne kolory, nowocześnie zaprojektowane meble, oświetlenie najnowszej generacji... wszystko to zmienia zakupy w sklepach Bershka w niezapomniane doznanie. Wnętrza sklepów projektowane są tak, aby maksymalnie wyeksponować ubrania marki Bershka. Rozmieszczenie przestrzeni, muzyka, oświetlenie, meble, grafika oraz użyte materiały zostały stworzone i wybrane w celu umożliwienia klientom maksymalnej swobody podczas odkrywania najnowszych trendów. Wszystkie elementy sklepu projektowane są przez zespół do spraw wizerunku Bershka i unowocześniane są przy okazji rozpoczęcia każdej kolejnej kampanii. Sklepy Bershka zostały zaprojektowane jako miejsca atrakcyjne i wygodne dla młodych ludzi, co sprawia, że zakupy stają się przyjemnością. Ogladając, wybierając i przymierzając ubrania, można słuchać najnowszej muzyki oraz podziwiać tendencje sztuki miejskiej, przedstawionej na grafikach i zdjęciach będących dekoracją punktów sprzedaży. Bershka przywiązuje dużą wagę do swoich wystaw. Bershka eksponuje najważniejsze ubrania danej kolekcji i dominującą tematykę. Wystawy są nieustannie odnawiane w każdej kampanii, a produkty dobierane są do wystroju sklepów, równocześnie odzwierciedlając tendencje całego sezonu. Nowa idea sklepów Bershka to przekształcenie całej przestrzeni handlowej w wystawę, pozostawiając obszerną, szklaną fasadę, pozwalającą zobaczyć sklep i całą kolekcję.

Źródło: www.bershka.com